Kizlar ben de doğum yaptım çok şükür Nisa hastanesin de Derya hanima gittim doğuma gelinçe benim bebek gelmedi nedense 40/5 oldu yok bebek ben de doktor gittim muane etti dedi eşi yaşlanmiş suyu bitmiş doğumu başlatalim hemen ben de dedim tamam yatiş yapıldı sunu sançi takildi ufak ufak ağrilar gelmeye başladi ama dayanilaçak gibi değil normaldi yani açilma da normal gidiyordu 7 santime ulaştik ama sançilar zorluyordu biraz ben de çenil posuyyonu aldim orda karşiladim sançilari daha rahat geçti eşime de mesaj yaptırdim belime sadece ıkınma hıssının gelmesi kalmiştridi geldi de duramiyorum geliyor dedim nasil ıkınma hıssı anlatamam elinizde değil sanki kabiz olmuşsunuz gibi neyse ben doğum haneye indirldim orda bir kere kinindim olmadi sonra sançi gitti sonra bi sançi daha geldi dedim bunu çok iyi değerlendirmem lazim öylede yaptım o kadar çok ıkındin ki hiç kesmedim sonra bebek küçağimdaydi alalhım bin şükür güzel geçti darisi sizlerin başina inşallah sağlikla alin bebeklerinizi çok güzel bir duygu bu arada benim dörtçü bebeğim herşeyı biliyorsun bilişlisin hiç korkmayın nekadar rahat olursaniz o kadar güzel geçer