Busramusti Baby20-21 bildiğim kadarıyla hamileliğin ilk zamanlarında düşük olur diye önermiyolar. Ben hiç yemedim 25. Haftadan sonra da diyetisyene başladım oda yeşillik tüketin ama maydanoz yemeğin demişti o yüzden ben hiç yemedim
Eliiifff Baby20-21 ben doktoruma sormuştum çevrem banada yeme düşük olur dedi :) doktorum da kasayla yemediğin surece sorun yok dedi yedigimiz bir kaç dal sonuçta
Dila21 Baby20-21 hamileliğimin başından beri canım sürekli maydonoz çekiyor günde 1 bağ yediğim bile olmuştur şükür sıkıntı olmadı 😂
Yenianna222 Baby20-21 ben hamile olduğumu bilmiyordum maydanoz suyu yapıp kaç bardak içtim Allahtan düşük yapmamışım çok kötü ishal olmuştum .ishalden de beterdi.o zaman hamile olduğumu bilsem hastaneye koşardım karnım da ağrımıştı .Çok yeme bence
Sita3434 Banu çiftçinin videosu var 2 3 demeti bir oturup da yemediğiniz sürece sıkıntı yok diyor izleyebilirisin