Merhaba anneler 21 haftalık gebeyim ara ara bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama iki gündür kalp atışı şeklinde hareketler hissediyorum sizler de de oluyor mu hıçkırık tutuyormuş bebeği onu hissediyo olabilir misim dogrumudur acaba biginiz var mı