Duygu3437 Pierre cardin bonnie montessori oda takımını aldım 6.500 TL’ye. Ama alalı 4-5 ay oldu zam gelmiş midir bilmiyorum. 4 kapılı dolap, montesori yatak (işbir yatak dahil), şifonyer, kitaplık, askılık. Mobilyalar gayet sağlam 5-6 yaşından sonra yatağını değiştireceğim sadece. 10 yaşına kadar kullanırım diye düşünüyorum. ☺️Çilek mobilyadaki montesori takımını da çok beğendim çok güzel özellikleri var. ☺️