Ceno Merhabalar hanımlar gebeliğimin 10. Haftasındayım ve peçete ile sildiğim zaman ilk kez hafif pembe bir akıntı geldi sizce normal mi böyle bir durum yaşayan varmı lütfen yardım edin çok endişeleniyorum 😢
ssnnmmm Ceno hemen acile gitmelisin hamileliğin hiçbir döneminde kanama normal değildir ki haftanız büyük tutunma kanamasıda olamaz
nnurguler Ceno bazen tutunma kanamaları olabiliyor 12. Haftaya kadar ama pembe ve pembeye yakın renkler pek sevilen renkler değil açıkçası. Hızlıca doktorunuz ile görüşüp içinizi rahatlatmakta bence fayda var. Umarım her şey yolundadır 🙏🏻
Tugceonur Ceno asla gebelikse kanamalar normal değil 🌸 Acile gitmelisin mutlaka yerleşme kanamaları adetten önce veya en geç 7 haftaya kadar olur haftanız büyük mutlaka doktorunuzu bilgilendirin
Enkrky Ceno benim de 9. Hafta sonlarında olmuştu doktora gitmiştim hemen yerleşme kanaması demişti açık pembe bir renkti sizin gibi bir kez oldu şu an sağlıklı çok şükür inşallah sizin de bir şey yoktur içini ferah tutmaya çalış ❤️
Ceno Tugceonur kanama gibi değildi peçeteye sildim hafif bi renkti anlık birşeydi ondam sonra olmadı inşallah olmaz da 😞
Tugceonur Ceno benim de 29 haftamda dediğiniz gibi devam etmeyen leke tarzında kanamam oldu 5 gün hastanede kaldım şimdi erken doğum riski taşıyorum 32 haftalığım tabi çocuk sizin çocuğunuz kendiniz bilirsiniz 🌸
Ceno Enkrky bugün randevumuz vardı ara kontrolümüz gittik çok şükür bir problem yok kalp atışınıda kontrol ettik maşallah gümbür gümbür güçlenmiş elini oynattığını bile gördük 🥰🥰 ağır kaldırma çok ağır işler yapma dedi banada