Smyyzynp 28de biz olduk test yapıldı benim ve bebek kanı uyuşmazlığı negatif çıktı. Yine de iğneyi yaptı doktorum. Günü birlik yatış gösterdi hastane iğne oldum çıktım. Her hastanenin prosedürü ayrı. İğneyi kendi alanlar varmış ama biz almadık. Hastane getirtti. 60 tl ödedik. Baya yakıyor ama 36 olduk şükür sorunumuz yok.