Nilya88 Merhaba kızlar 7+2 deyim yaklaşık 15 dk dır nefes aldıkça göğsüme karnıma belime bıçak saplanıyo sanki acaba nedir gaz sancısımı yaşayan varmı bunu
Sedaerhan Nilya88 ben doktoruma sormuştum direk bana gel kontrol edelim dedi şimdi bişe olmaz derim her bünye farklı istersen bi acile git canım aşırı agrın varsa