Deletedmom_26 Sezaryan sonrası pis kanı boşaltabilmek için karna bastırma işlemi her sezaryan sonrası yapılan bişey mi yoksa hastane ve doktora göre değişiyor mu ?? Bide bu bi işlem nasıl yapılıyor öğrenebilir miyim ??
humanisa Deletedmom_26 yok cnm hastaneye gore deyıısıyo bana kum torbası koydular eltıme bastırma işlemı yapmişlardı
Sefaat Deletedmom_26 bana yaptilar hemsire karnina eliyle hafif hafif bastiriyor ameliyattan ilk ciktiginda uyusuk oldugun icin pek hissetmiyorsun ama bi seferde uyusukluk gidince bastiriyor o zaman can yakici oluyo