Merhaba kızlar 🎀 bugün tam tamına 32 haftalığız. Doktor kontrolüm vardı. Ve Doktorum "Her şey çok güzel herhangi bir sorun yok bebeğimin kilosu duruşu gayet iyi ve normal doğum olabilir ama ben sana bırakıyorum. İstersen normal doğum istersen sezeryan olabilirsin. Çatı genişliğini sancı esnasında tam olarak anlayabilirim o yüzden sen normal doğum desen de her şeye kendini hazırla eğer çatı darlığı oluşursa ne seni ne bebeğini yoramam. Sen kendini neye hazır hissediyorsan o senin için en iyisi. Eğer normal doğum seni zorlayacak korkutacaksa senin için en iyisi sezeryan. Sezaryan da her şey planlı programlı oluyor ben tarihini koyuyorum sen geliyorsun, İyi düşün tercih senin artık her hafta bekliyorum"dedi. Sizce akışına mı bırakmalıyım ?