esras canım bende aynıydım bı haftadan fazla uyumadım basımı yazmayla sıkıca bağladım suyu fazla içtim biraz daha ıyyım ama yıne de gece ağrıyla uyanıyorum ogluma hamılelımde ağlıyodum ağrıdan basımı duvarlara vuruyodum sımdı kızımda yıne çekiyorum aynı ağrıyı