12+6 haftadayim sadece peynir ekmek meyve yiyebiliyorum yemek görmek istemiyorum mutfağa giremiyorum salçalı soğanlı yemek kokularından acayip tiksiniyorum midem kalkıyor😳 bu hep böyle mi olcak yoksa zaman gectikce yemek yapma ve yeme aşamasına gecicekmiyim🙄