Kizlar bir çay bardağı kadar suyum geldi bu aksam hemen bi duşa girip hastaneye gittik açıklığıyla baktılar yok suyunun gelmesine durdu nst de sancı da cikmadi geri yolladılar hic durmadan suyun geldiği zaman gel diye ne olacak şimdi karnm cok sertti yumuşadı hafif hafif sancimda var dogum basladimi baslamadimi anlamadım??