Merhaba hanımlar ben bebeğim doğunca aylık fotolarını çekerken güzel bi uygulama kullanmak istiyorum önerebileceğiniz uygulama varmı
Arkadaşımda görmüştüm bebeği yerde çekerken uygulama etrafına rakamlar yazıyordu kaç aylık ise o rakamı işaretliyordu çok hoşuma gitmişti ama şimdi ücretli bi uygulama oldu bildiğiniz ücretsiz uygulama varmı 🤗