Herkese merhaba kızlar sonunda bende bebeğime kavuştum 26 aralıkta kızım dünyaya geldi anca kendimizi toparlayabildik siZinle de hikayemi paylaşmak istedim özellikle normal doğumdan korkan arkadaşlar için. Gebeliğin başından beri riskli bi gebeliğim vardı ilk haftalarda yoğun kanamayla düşük tehlikesi daha sonra 2 haftayla başlayan ve günden güne çoğalan gelişim geriliği plesantanın büyük olması derken zaten kendimi erken doğuma hazırlamıştım , 32. Haftamda bir anda ayağa kalkınca vajinamdan su geldiğini hissettim acaba su mu kan mı diye düşünerek tuvalete gittim baktığımda bacaklarımdan sızıntı şeklinde su aktığını gördüm hemen acilden öZel bi hastaneye giriş yaptık nöbetçi doktor muayane ettiğinde açılma olmadığını ama sızıntı olarak su geldiğini söyledi bi kaç kan tahlili yaptırdık hemen orda nst de sancım çıkmadı hemen kendi doktorumu aradım (normalde kontorle gittiğim hastanede nöbetçi kadın doktoru olmadığı için başka hastaneye gitmştim) doktorum kendi hastanemize gitmemi söyledi apar topar hep muayaneye gittiğim hastaneye gittik şansıma doktorum hastanedeydi kendisi beni kontrol etti suyumun gelmediği söyledi ama ben emindm geldiğine bebeğin durumu iyidi açıklığım yoktu kontrol amaçlı bütün gece hastanede sancılarıma bakıldı hiç sancm çıkmayınca ertesi gün eve gönderdiler iki gün sonra kontrole gittik ve 1,5 cm açılmam olduğunu öğrendik benim sancılarım başlamıştı ama düZensizdi yatak istirahatiyle yeniden eve gönderildim derken böyle düzensiz sancılarla iki gün sonra tekrar kontrole gittim açılmam 3 cm olmuştu ama sancılarım düzensiz olduğu için doktorum yine eve gönderdi 4 cm olduğunda sezeryen planlıcaz dedi bu arada hastanede yattığım gün ciğer geliştirici iğnelerim yapıldı 26 aralık tam gece 12 sıralarında sancılarım çoğldı 4 e kadar sancıları çektim eşim inlemelerime dayanamadı uyandı hastaneye gidelim diye tutturdu ben gitmek istemedim boşuna gidicez diye düşünüp herneyse biz çıktık gittik hasteneye gittiğimizde nöbetçi ebe hemen açıklığıma baktı aynı bir de ne olsun ! Benim açıklık 10 cm olmuş 😄 hemen doğuma hazırlandı ebe ben ne oldu diye sordum doğum başlamış dedi nee diye şaşırdım açıklığım kaç olmuş diye soruyodum hala ebenin bana bi bakışı var ki anlatamam 😄 ne açıklığı açılcak yer kalmamış doğum başlamış doktorun geliyo dedi tmam dedm ne olduğunu anlamamıştım bile ebeye doğumun sezeryen olacağını bebeğin dönmediğini söyledm bana bebeğin başının aşağıda olduğunu söyledi doktorum geldi ebeye sezeeryen olacağını neden normal doğuma hazırladığını aralarında konuşurken ben bi bağırdım ıkınmam geldi tutamicam diye doktorum ıkın dedi ben bütün gücümle bi ıkındım son nefesimde içimden bi sıcaklık kaydığını hissettim , bebeğim doğmuştu ❤️ Hemde makattan doğdu prensesim 34 haftalıktım ama bebeğimin gelişimi 30 haftayla uyumluydu 1500 kg doğdu bana yüzünü bile göstermeden hemen köveze aldılar 32. Günde çıktı yoğun bakımdan, kavuştum bebeğime şimdi karşımda uyuyor 😍 korkmayın , hep dua edin allah hepinizi kavuştursun yavrularınıza , sorularınız varsa cevaplayabilirim😊