ikizannesi172011 Canım kızlarımla çift yumurta ikizi 40 haftamıza kadar geldik inşallah hayırlısıyla normal doğum yapacağız çok heyecanlıyım çoğul anneler sizler ne durumdasınız kaçıncı haftalardasınız Rabbim hepimizi evlatlarımıza kavuştursun inşallah 💕🙏👩👧👧🧿🧿
Msydn6 ikizannesi172011 maşallah ay hadi inşallah 😍😇 ikiz normal doğuran çok az kişi duymuşumdur mutlaka yazın buraya hayırlı doğumlarınız olsunn🤗🌸
Sermec27 ikizannesi172011 ay 40 hafta mı ilk kez gördüm 40 haftaya kadar gelen ikiz bebek bu forumda ama benim annem de 40 haftada ikiz kız kardeşlerimi dogum yapmış 25 yıl önce kolay dogumunuz olsun inşallah 🤲 🥰
Prensesinannesi26 ikizannesi172011 maaşallah onlara tez zamanda sağlıcakla kavuşursunuz inşallah 🙏 ikiz değil bizimki ama 39+2 olduk beklemedeyiz bakalım bizde
Fer4h ikizannesi172011 biz de 35 olduk ağırlıktan dönemiyorum bile ayağa kalkamıyorum maşallah 40 hafta görmemiştim hiç inşallah sağlıkla kucağına alır tüm anneler bebişlerini :)
ikizannesi172011 Msydn6 Allah nasip ederse kesinlikle yazicam dogum hikayemi artik sabirsizlikla bekliyoruz cunku nasip bir hikayem olacak bende merak ediyorum🥰🙏
Sermec27 ikizannesi172011 annem normal dogum yapmış canım 5 dakıka arayla dünyaya gelmişler kardeşlerim 🥰
Momyloading Bende 40. haftadayım 39+3 heyecanlıyım Allah hepimize sağlıklı kolay doğum nasip etsin doktorum en fazla 41+2 ’ye kadar bekliyoruz doğum kendiliğinden başlamazsa biz müdahale ediyoruz dedi inşallah o vakte kalmaz kendiliğinden gerçekleşir herşey❤
ikizannesi172011 Momyloading Allahim saglicakla yavrularimizi kucagimiza almayi nasip etsin inşallah kendi sancimizla gideriz doguma Allahim herseyin hayirlisini nasip eylesin bizlere 🥰🙏 sizinkiler cift yumurta mi tek mi 😊
ikizannesi172011 Prensesinannesi26 amin inşallah hepimizin yavrularimizi saglicakla kucagimiza almak nasip olsun inşallah 🙏🥰
ikizannesi172011 Fer4h Evet baya bir zorlugu var tabiki de artik hareket etmek oldukca zorlasti ama olsun onlar icin deger herseye 😊🥰 Amin inşallah 🙏❤️
baby3_ ikizannesi172011 ay maşallah maşallah mutlaka yazın. Cuma da benim spinal ile alıncak kuzularım 36 bitiyo. Artık kilo alımı durdu biraz da su eksilmesi yaşandı. Sağlıkla gelsin herkesin evladı
ikizannesi172011 baby3_ amin canim ınsallah vaktinde Rabbim Yavrularimizi kucagimiza almayi nasip etsin inşallah 🥰🙏
Beyziikoo ikizannesi172011 Yaa maşaAllah 🤗👐 Hem ikiz bebek hem 40.hafta hem normal doğum Allahım utandırmasın inşaAllah 👐🤗👼💜🏵
SutlacimiYedimmiBen ikizannesi172011 masllh cesarete bak 😍ayrıca ikiz gebeliklerde 40.haftaya gelindiğini ilk defa duydum bunun içinde masllh sagsalim doğurun insllh🙏