Sinhur Kızlar 2 gündür bu Demir ilacını kullanıyorum önceden sağlık ocağından ücretsiz verilen hapı kullanıyordum ,dünden beri bel ağrısı ,İshal ve karın ağrım var 😔Bu hapla bir ilişkisi var mı ? bu arada 31+6 haftalık hamileyim
Haticearen Sinhur uzun süredir kullanıyorum sadece magnezyum ilacı kullanmaya başladığım dan beri İshal durum u oluyor
aycaycayca_89 Sinhur ben bu ilacı 15.haftamda kullanmaya başladım ve yaklaşık 2 hafta boyunca ishaldim. Doktorumla konuştum başka bir ilaç yazdı fakat normalde kabızlık sorunum olduğu İçin dönüşümlü olarak iki ilacıda içmeye başladım. İshal yan etkilerinden biri ama daha çok kabızlık yapar diye biliniyor. Yine de doktorunuza danışmakta fayda var.
mavibahar Sinhur başından beri kullanıyorum. 27. Haftaya geldim. Sadece dışkım siyah ve kabız yaptı. Kabızlığı da her gün 1 bardak kefir ile önledim. 😊
Betul1322 Hamileliğimde kullandığım tek vitamin bu.Aç karna içtiğimde mide bulantısı yaptığı için kahvaltıdan iki saat sonra içmemi söyledi doktor. Bir de yutarken az su tüketiyorum mide bulanmasını önlüyor. Bu ilaç kabızlık yapıyor fakat dışkının rengi çok koyu ve yapışkan bir kıvamda oluyor.
Msydn6 Sinhur bu ilaç banada verilmişti aç karnına diye ayy içmez olaydım🤭🤢benide mahvetti aşırı yan etki yaptı karın ağrısı mide bulantısı haldizlik falan kapsüllü olduğundanmı dokundu nedir 🤷🏻♀️yani zoru zoruna istemeye istemeye içiyordum hatta bazen çoğu zaman içmek istemedim bile kansızlığım arttı tabi bu sefer bu süre zarfında sonra doktora gittğimde anlattım valla nolur değiştirn dedim sağolsun başka ilaç yazdı hemen değiştirdi maltofer kullanıyorum ondan beridir çok memnunum hiç bi sıkıntım yok kansızlığım falan da yok düzeldi sende çok rahatsız oluyorsun değiştirt
Kubrasrlozd Sinhur bende aynı ilacı kullanıyorum ama hiç böyle belirtileri olmadı bende 🤔 başka sebepten olmasın bi doktora görünseniz?
Kuzucccum Sinhur bende 10 gündür aynı ılacı kullanıyorum herhangı bı yan etkısını gormeıdm sadece dışkı rengınde koyulaşma oldu. Sabah aç karnına alıyorum 2 saat sonra kahvaltı yapıyorum o sürede içim geçiyor acıkıyorum tabi
nisotti Bel agrisi yapmaz ama karin agrisi ishal bulanti yapar. Demir ilaclarinin en sik yan etkisi budur. Kabizlik da yapabilir. Barsak aliskanliklarini bozar. Ben kullanirken de cok rahatsiz ediyordu. Eger dayanilmayacak gibiyse baska ilac verir doktorunuz
Hilalsny Sinhur kuzum bel agrisi karin agrisi haftanin ilerlemesiyle alakalidir ben 12. Haftadan beri kullaniyorum hic o etkileri gostermedi bende takii 35 e gelene kadar 35te belim agrimaya basladi oda bebegin buyumesinden kaynakli. Bende dha cok kabizlik yapti ara ara :)