Esra97
Merhaba kızlar 33 haftaya girmek üzereyim daha önce başlık acmıstım bununla ilgili malesef genital siğil olustu cok yenı hafif var ama doktorum muayene etti ve doguma kadar gecmez ise bebege bulasır sezeryan yaparız dedi fitil kullanacağım bırde elma sirkesi ile silinince hafifletiyormus basına gelıp te atlatan varmı ben normal doguma cok adapte etmıstım kendımı