efruzzz ben oldum 4 yıl önce çok konforlu bir doğum şekli sıfır sancı 12 saate yakın uyuşuk kalıyorsun bebeğin hemen yanında doğduğu an gözünün önünde eşimde girmişti doğuma çok güzeldi ama sonrasında panik oldum hafif uyuttular uyandığımda bitmişti o şiddetli ağrıları hiç hissetmedim uyuşukluk geçince hafif adet ağrısı gibi oldu onda da belinde kateder duruyo kendıne ağrı kesici uyguluyorsun müthiş bi lüks ☺️ sonra yürüdüm zaten o kadar .. eve geldiğimde gelenler şok olmuştu ayakta olmama dinç olmama tavsiye ediyorum👍🏻