Toxoplazma testimde bağışıklık var çıktı bende ona güvenerek iki kere hamburger yedim köftenin dışı çok iyi pişmişti ama içinde kırmızı hafif çiğ yerler vardı. Bende ne de olsa bağışıklığım var dedim yedim. Ama sonra çok aklımı kurcaladı. Bağışıklık olumca herhangi bir problem olur mu çiğ etten