Öncelikle hayırlı olsun. Sağlıkla huzurla su gibi kavuşun inş.
Ben ilk gebeliğimde bulunduğum şehirdeki gebe okuluna katıldım. İnanılmaz faydasını gördüm.
Doğumu ,öncesini, sonrasını öğrendim bedenimi tanıdım ve böylelikle doğum belirtim başlayınca hiç paniklemedim. Ve o süreci çok güzel geçirdim elh.
size tavsiyem muhakkak bi ebeden eğitim alın Onun bunun olumsuz doğum hikayelerini asla dinlemeyin.
Ve hep şöyle düşünün Allah bu bedeni doğuma uygun yarattı o yüzden bi aksilik olmazsa doğal doğumla yavruma kavuşabilirim 🤱🏻
INA MAY İn DOĞUMA HAZIRLIK REHBERİ kitabını da mutlaka okumanızı tavsiye ederim 👍🏻