Arslaninannesi Kızlar bugün kontrolüm vardı 37+0 haftalığım bebeğim zaten 34 den beri 1 hafta geriden geliyo gelişimi devam ediyo kilosu biraz düşük tabi 2750 civarı fakat bugün karın çevresi 35 haftayla uyumlu çıktı yani iki hafta geri normlade doğum için 23 üne gün vermişti 22 sine çekti bide cuma günü seni tekrardan goriyim dedi doktorum bide hastası vardı acil bakmasi gereken kafamda ki soruların hiç birini soramadım karın çevresinin iki hafta geriden gelmesi bir sorun mu yaşayan var mı aranizds çok şükür bu haftaya geldik onda sorun yok ama bu bı gelişim geriliği vs yada doğum sonrası devam edecek birşey değil dimi
Bsmlh Arslaninannesi canım bebekte gerilik 2 haftaya kadar normal kabul edilir ama karın cevresındeki gerilik artık plesentanın benegıni çok beslemediği anlamına gelir sakın korkma haftasıngayet iyi bence kilosuda iyi ben ılkını bunsebebten erken doğum yaptım bunda da suyum az 26 haftadayım heran diyor😞
Aysenes Arslaninannesi kilosu gayet iyi benm oğlumun 3 hafta geriliği vardı 36+5 de 2330gr 45cm doğdu 🙈 gayete saglıklı maşallah şuan 5ay 14günlük bir ay erken dogdugu icin aslında 4 ay bikac günlük ama yaşıtlarını yakaladı 🙈
Busragul788 Kafana takma canım , 2 hafta geri ya da ileri doktorlar tarafından çok önemsenmiyor , ultrasona da çok güvenmemek lazım , gözlemledim kadarıyla sürekli oynamalar oluyor , senin 34 te neden gerileme oldu , bir şeye mi üzüldün , yemekten mi kesildin
Arslaninannesi Busragul788 gebelik şekerim var diye diyet verdiler kuzum bende yaptım ama çok uymadim. Doktorum iri bebek beklerken şekerim var diye aksine bı hafta geri çıkmaya başladı halada yakalamadi haftasını 😞 hatta bana diyeti bıraktırdı bir süre gelismi devam etsin önemli olan o bizim için dedi Cok şükür devam ediyo ama karın çevresi gerilemeye başlayınca korktum biraz
Busragul788 Arslaninannesi Arslaninannesi korkma canım 2 hafta dediğim gibi normal , ama sen yediklerine dikkat et , kaşarını , cevizini , sütünü yumurtanı ihmal etme ,suan kilosu gayet normal 37. Haftada 2750 iyi , sağlıklı bebek kilosu 2.500 ve 3500 arası kabul ediliyor ,
Arslaninannesi Busragul788 en azından verilen tarihe kadar gelişimine devam etse erkenden alınsın hiç istemiyorum bir gün bile çok değerli 😞 cuma gidicem tekrar biraz suyumda azalmış inşallah artmış olur 🙏
Arslaninannesi Bsmlh benimde suyum biraz azalmış canım doktor oyuzden cuma beni tekrar görmek istedi bol bol su iç gel bı bakalim dedi inşallah ise yarar gününü doldurur. İnşallah erken doğum yapmazsın kuzum ya stres yapma sende sakin dinlen bol bol beslen havuç suyu çok iyi geliyomus suyu arttiryormus
Bsmlh Arslaninannesi sen üzülme güzel haftadasın inan bana stres yapma armut ye suyu çoğalır bana havuc yasak sekerım var cnm 5lt su ve armut diyetimi etkilemeden yiyorum yarın cagırdı amniosur yapacak kaçak varmı siye artık ne düşünecegımı bile bilmiyorum
Arslaninannesi Bsmlh inşallah iyi haberlerle dönersin kuzum ya rabbim sağlıkli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🙏🙏 buraya yaz doktorun nededigini haber beklicem merak erttim insallh güzel haber verir
Arslaninannesi Aysenes kimi bebek dışarda daha iyi gelisiyomus tek sevindigim yani haftamin kötü hafta olmaması ben sonradan da devam eder diye korkuyorum kuzum
Aysenes Arslaninannesi canım sonradan devm etmiyor korkma ki kilosu cok cok iyi maşallah benimki birde premature oldu kuvezde kaldı inan öyle görünce kilo felan umrumda olmuyor yeterki sağlıklı olsunlar kiloyu alıyolar 😊