Herkeze merhaba. Biraz uzun yazıcam umarım sıkmam sizi.benim başından beri bulantı daha sonra bebeğin aşaya baskı yapması gibi sorunlarım oldu. Onları atlattım. Ara ara lekelenmelerim oluyor 12. Haftadan beri. Korkudan hep yatarak geçirdim. 26 haftamda çok stres yaptığım için progestan başladı ağıZdan. O zamana kadar lekelenme sebebi göstermedi ama doktorum.bugün kontrol vardı önce kes progestanı dedi. Sonra ultrasonda bakınca minik minik kanamalar var dedi kesede vajinal olarak al dedi progestanı. Sorum şu bu haftalarda benzer şeyler yaşayanlar oldumu. Stres oldum açıkcası. Vajinal kullanırsam iyi gelirmi o kanamalara. Bide o kanamalar erken doğumu falan tetiklemez umarım.