Nlfrylmz cloverart bende ümit hanıma gitmeyi istiyordum aslında ama bir kaç olumsuz yorum okuyunca vazgeçmiştim. İlk gebelik olunca her olumsuz yorumdan etkilenir oldum. 😑
Linam2021 Nlfrylmz merhaba ben de ümit hanıma geçmeyi düşünüyordum ne gibi bir yorum okudunuz lütfen benimle paylaşır mısınız?
Nlfrylmz Pnrkn Reyhan hanımı arastiriyordum şimdi bende çok pozitif geldi teşekkür ederim bilgi için 🙂 Reyhan hanım eşleri içeri alıyor mu acaba.
Ayse_Ckr Acıbadem Fatma Bilge Öğütçüoğlu’na gidiyorum. Gayet memnunum. Doğumuma az bir zaman kaldı. Ki iş dolayısıyla genelde İstanbul dayım. Ama ne zaman bir sorunum olsa telefondan hep ulaşabildim. Erken doğum riskim vardı. O süreci bile sayesinde çok rahat atlattım. Aklınızda bulunsun
Mlkkrsln Akademide arzu hanıma gidiyorum, ikinci gebeliğim ilkinde de ona gitmiştim. Memnumun ben de, iletişimi ulaşılabilirliği çok iyi.
Mlkkrsln Nlfrylmz 220 230 civarı bişeydi ocağın başında gitmiştim en son, doğum için de 5.000 lira diyolarmış ben henüz görüşmedim fiyat. Ama önceki doğumumda 2300 lerden açmışlardı 1500 gibi bi fiyata anlaşmıştık.
Nlfrylmz Linam2021 hastası çok olduğundan dolayı her Zaman aynı şekilde davranmiyormuş yoğunluğuna göre gecistirirebiliyor diye okudum bir kaç yerde ama ne kadar doğrudur bilemiyorum tabi ki. İlk gebelik olunca en ufak birşeyden etkileniyorum malesef.
Bbusraaa Nlfrylmz merhaba ben 20 gün önce doğum yaptım tavsiye üzerine Medical parkta Yıldız Ayhan Tunçay’a gittim mükemmel bir doktor.Çok naif geldiğinizde sizi ayakta karşılıyor her msj attığımda cevap alabildim eşleride alıyor her kontrolde.Doğum anında okadar rahatlattı ve naif davrandı ki kendimi mükemmel hissettim.Kesinlikle tavsiye ederim.2. Çocuğumu yine Yıldız hoca doğurtsun isterim ♥️
Nlfrylmz Bbusraaa Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin bebişinizi. bende hala karar aşamasındaydim teşekkür ederim yorumunuz için. muayene ve doğum ücreti ne kadardi acaba
Nlfrylmz Bbusraaa bugün tavsiyeniz üzerine yıldız hanıma gittim dediğiniz kadar varmış çok naif biri çok memnun kaldık ♥️ teşekkür ederiz