Aslanannesiayse Kızlar neler aldınız bugün indirimden ben 2 tane çıtçıtlı badi 1 tulum ve ikili pantolon aldım ayaklı
MaysaBade Aslanannesiayse güle güle giysin minik 🥰 bende 2 alt patikli, kulaklık şeklinde hırka aldım müslin örtü aldım ikisi 25 liraya tesadüfen bulunca :)
Pemberuyam_ AslanannesiayseGuzel günlerde kullanın . Ben iki tane emzirme sütyeni ve hamilelik ajandası aldım
Bsmlh Aslanannesiayse ben magazaya gittim 2 ayaklı tulum 3 takım nohut battanıye mislin aldım iç zıbın aldım cıtcıtlılardannaldım çorap aldım sırt bezı aldım eldiven aldım alt açma örtüsü aldım biberon emzik gitmişken cıkardım aradan çoğunu
Aslanannesiayse MaysaBade yazmayı unutmuşum ben 2 tane de battaniye aldım normalde tanesi 74,90 2 al 1 öde ve bugünkü indirimle birlikte 54 lira geldi ikisi ;)
Danlacan Bsmlh mağazada daha güzel kampanya varmış sanırım bugün bir alana bir bedava gibi ..yarında devam eder mi acaba ben mağazasında kampanya olduğunu geç öğrendim malesef 😣