bebeklibirisi Happykariner benim de adet günüm bugündü 2 gün öncesinde negatifi gördüm hevesim kaçtı gibi ama hala adet belirtim yok 🤷🏻♀️ Dün falan beyaz akıntım vardı ara ara az önce kahverengi leke gelmiş adet olacağım ama herhalde 😔
GunesliGunler_ Happykariner yumurtlamadan sonraki 16. Günüm yarın hem de 10-11 adet bekliyorum ki inşallah olmayız Amin :)
Betulmtn Happykariner benim 10 şubat ti. Bu ay klomen ve catlatma iğnesi kullanmıştım yine. Ama dün adet oldum 😢😢😢
Happykariner GunesliGunler_ benimde yumurtlamadan sonraki 16 17. Günüm canım hayırlısı olsun yarın adet günüm
melekxvedat Ben bugün yaptım negatif 3. Kez çatlatma iğnesi olmuştum yine başarısız :( adet günüm 11 şubat