yeniannna34 yükseldi evet siz de benim gibi erken yapmışsınız. Bana çok düşük kimyasal gebelikte olabilir dediler ben de bilmiyorum tabi kimyasal filan hıx 2 günde 1 artışa filan da bakmadım 5. Haftada gittim keseyi gördüm 7. Haftada da kalp atışı duyuldu. Hakkında hayırlısı inşallah rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah