Kızlar 32. Haftada doktorum bebek doğum pozisyonu almış demişti.. Bugün 36 ya girdim ama ben başını sağda ayaklarını solda hissediyorum. Doktor dönmüş dediğinde de aynısını hissediyordum.. Bebeğim aşağıda epey o yüzden öyle dönse de kaburgama falan tekme hissedemem sanırım orası bomboş çünkü :) sizler nasıl hissediyorsunuz kızlar döndüğünü?
__