Merhaba hanımlar 🙂 Bu benim 2. Gebeliğim suan 39+2 yiz bugün alttan muayene oldum doktorum cok güzel
yumusama var ama bu zaman kadar 1 2 cm acıklık bekliyordum acıkcası dedi. Aksine benmde hep yalancı sancım olup geçiyor 2 haftadır da plates yapıyorum cok ümitliydim bugünden. Neyse doktorum bu haftasonunu geçirelim bakalım gelmezse pazartesi kontrole gel tekrar dedi. Çünkü 40+1 olacaksın yatış vermem gerekiyor dedi 🙈 bende ben suni sancıdan korkuyorum dedim. O zaman sezeryan günü koyarız dedi. Şimdi asıl sorum şu ilk doğumum gayet kolaydı sancım yok denecek kadar hafifti. Eğer hiç açıklık olmadan suni verirse ne kadar dayanırım 🙈 yada dayanabilir miyim acaba 🙄 sezeryan hiç yoktu zaten aklımda 🤷🏻♀️ siz bu durumda kalsanız napardınız ? Fikirlerinize ihtiyacım var teşekkürler 🙏🏻