Melike6134 merhaba Anneler. 4 ay önce bebeğimi kaybettim 8 haftalıkken kalp atışı durdu ve maalesef ki kürtaj oldum ilk düşükten sonra kan sulandırıcı kullananınız varmı etkisini gördünüz mü nasıl süreçten geçtiniz?