Secuuss kesinlikle yaptırman lazım canım gebelikte ki en önemli şey riskli bir gebelik olmasına gerek yok her gebe yaptırmalı ayrıca 2,3,4lü taramadan bambaşka bişey bu birçok sorun burda görülür bebeğe kan akışı organ gelişimi beyin ve kalp fonksiyonları damar oluşumu ki bazı rahatsızlıklara anne karnında müdahale edilir bazılarına doğar doğmaz bunu yaptırmayın anne karnında önlem alınacakken geç kalan çok anne başını taşlara vuruyor gereksiz diyenlerede kulak asma sakın detaylı ultrasonun ne olduğunu bile bilmiyor birçoğu sırf fiyatı yüksek diye yaptırmamazlık yapma ayrıca radyoloji uzmanları bakamaz daha doğrusu sorun görse anlayamaz çünkü uzmanlık alanları değil perinatoloji uzmanına gitmeniz lazım sayıları az olduğu içinde fiyatları yüksek ama lütfen ihmal etmeyin dediğim gibi anne karnında müdahale imkanı var