ben 4 yıldır evliyim ilk hamileliğim bu düşük ve sonlandı. Daha sonra 2 yıl hamile kalamadım bu arada özel bir doktora gidip spermiyom ve HSG çektirdim. Gayet normal de tüplerim açıktı hiçbir anormallik gözükmüyordu.Tedavi bıraktıktan yaklaşık 3 ay sonra hamile kaldım. Maalesef ki bebeyin kalp atışları durdu ve kürtaj olmak zorunda kaldım. Daha sonra kan pıhtılaşması testi yaptırdım çok az sadece bir genimde pıhtılaşma varmış. Bunun arkasından sadece vitamin ve fitil ile tekrar hamile kaldım. Bunun da kalbi durdu kürtaj oldum. Kürtaj olduktan hemen sonra bir profesör buldum. Herkes öve öve bitiremedi. Gittim kromozom testi istedi. Hsg baktı o da hsg normal olduğunu tüplerimin açık olduğunu ve çok güzel olduğunu söyledi. Spermiyom testini de harika dedi . Fakat ne hikmetse tutturdu kamera sallayacağım diye içime bir kurt düştü para için mi yapıyor diye düşündüm çünkü kamerası alınacak bir şeyin olduğunu düşünmüyorum zaten kendim hamile kalabiliyorum. 😓 Sizce doktorum u degistirmelimiyim bu işlem benim bütçem için pahalı. Her gün gitsem her gün muayne ucreti kan ver onun parası alıyor doktor kızlar çok kafam karisti benim.