Busrademiir Kızlar göğüs ağrısı yaşıyorum ama hamile değilim şuan 2 hafta daha var bekliyorum adet geçtiğin de test yapacağım, göğsüm ağrıyordu 3 4 gündür ama bugün çok başka hem şişmeye başladı hemde göğüs ucum hafif sızlıyor neden olabilir hamilelikle olabilir mi ?
Sidra Cnm ben test yaptım pozitif çıktı zaten hala emin değilim kan testi yapmadığım için ama benimde aşırı göğüsler im şişmiş ve uçları sızlıyor
Sidra Bi hafta önce yaptım ama ben tedavi görüyordum 10 mayısta adet oldum 12 mayısta tesrlt yaptım silik çizgi çıktı 14te tekrar yaptım bu sefer tam çıktı
Sidra Çatlatma iğnesi kullandim zaten iğneden sonra 14.gune kadar sayıyorsunuz sonra test yapılıyor varsa çıkar yoksa 14. Gün adet olunuyor bu gün 20 gün oldu hala adet olmadım
Busrademiir Sidra Anladım, benim de 20 mayıs son regl zamanım reglden sonra olmuştu ama ben erken diye test yapmadım bekliyorum hala😶
Sidra Çatlatma iğnesini yaptıktan sonra 14sayiyorsun mutlaka 14.gun adet olunuyor bu gün 20 gün oldu ve iki test yaptım her ikisi de pozitif belirtileri var