Kızlar ben 22 Şubat’ta inşallah doğum yapacağım. Eşim şehir dışında, araçla geleceği için akşam 9 dan sonra evde olur muhtemelen onun için izin belgesi almaya çalıştı ama hastaneden kanıt istemişler. Hastane verir mi belgeyi ya da bu izin meseleleri nasıl oluyor bilen var mı?