Esraaaaa2 Kızlar adetim 1 hafta geçikti bugün test yaptım hiç bişey yok tek çizgi böyle olan var mı olsa çoktan çıkmaz mıydı
Ayse2020-1 Esraaaaa2 normalde bir haftada kendini belli ediyor diye biliyorum canım ama bazen testte de sorun olabiliyor bi tane daha deneseydin yada en garantisi kan vermek ben öyle yapmıştım😊
derindemir Esraaaaa2 2 ay önce tam 1 hafta geciktim ve sonra adet oldum.normalde gün şaşmaz benimki.psikolojik olabilir