Selam arkadaşlar 2. Gebeliğimi yaşıyorum 36+4 haftalığım. ilk gebeliğimde de son aylarımda patates üzerinde ki toprakları tabağa koyup yiyordum doktorum Demir eksikliği var demişti ilacımı düzenli kullandığım halde Doğuma kadar yedim
şimdi de 2 haftadır gene aşeriyorum ve bastırmak için kahve telvesi yiyordum ama zararlı olduğu için kendimi frenlemeye çalışıyorum maalesef günde 1 fincan kahveyi fincanı temizleyene kadar içiyorum sırf toprak yememek için aranızda benim gibi olanlar var mı? Benim annemde bana hamileyken toprak kil falan yemiş şuan yazarken bile canım istiyo🙈🙈