2_pamukannesii Merhaba kızlar 23 haftalık hamileyim ve son 2 gündür aşırı çok yiyorum kendimi durduramıyorum sabahtan Bi başlıyorum yatana kadar sizde de var mı böyle durumlar çok kilo alcam diye de korkuyorum sizde nasıl gidiyor hayat 🙃
Elif5361 2_pamukannesii 14+4 Haftalığım vitaminlere başlayalı çok acıkıyorum ve yiyorum vitaminlerle alakalı herhalde yada ilk 3 ay birşey yiyemedim onun acısı 🤣
NefesDeniz 2_pamukannesii 28.haftadayım 24.haftamdan beri çok iştahım yok. Doktoruma söyledim hiç sorun yok gayet normal böylesi daha iyi dedi ikiz bebeklerimize hamileyim😬 Herkes diyor ki ye şöyle doldur kendini iyice bi daha bugünlere gelmiceksin hazır hamileyken herşeyden ye gece bile ye ama ıhhh normal doktorumun verdiği beslenme listesinin daha dışına çıkmadım😀
NefesDeniz 2_pamukannesii Olsun olsun yiyin ne güzel içinizden geliyor ki yiyorsunuz. Sonrasında azalır dikkat edersiniz😘