Seher7213 canim çok normal bende yeni başladı 28 hafta olcam doktorum şurup verdi gaviscon mükemmel birşey azcık içiyorum kendime geliyorum ve zararsız ama normal çiğneme tabletler var onuda alabilirsin tadı kötü istemem dersen ama dediğin zaman doktor hemen bu ilaçları verir sana