Eşim azospermiydi kizkar tese oldu canlı ama hareketsiz 5 tane sperm bulundu donduruldu İzmir Ege üniversitesi Hastanesinde yaptırdık .neyse ama yani devlet destekli gidiyoruz özel degilya ilgi alaka 0 6 ay sonra Nisan Mayıs gibi transfer olmam lazim .geçen gittik test istemişlerdi verdik.adam akıllı konuşan yok bizimle yani zaten biz berbart durumdayız evlat hasreti çekiyoruz bide boyle davranılmasını hazmedemiyorum artık bizde insanız ya .durumumuz özel görmüyor musunuz degilmi işlerini hakkıyla yapmıyorlar tersler şekilde azarlayici şekilde konuşuyorlar .bide eşimle gidiyoruz ya onlar öyle konuşunca eşimin yanında daha çok küçük düşüyorum sanki .Allah bizede evlat nasip edermi