Ata-3101 normal canım, kanama olmadığı sürece sorun yok demektir ki kanama olsa bile düşük engelleyici iğne yapıyorlar falan, kafan rahat olsun, bunun dışında ne yaşıyorsan hepsi süreçten vücuttaki değişimlerden kaynaklı :) başta biraz adet görmediğin için ödem oluyor sinra bulantidan dolayı bir şeyler yiyemiyorum kilo ve göbek şişliği değişkenlik gösterebiliyor