znurTuncel Kızlar çok kötüyüm srekli sancı giriyo szinde aynımı yrüyemyrum resmen napıcam hiç anlmadım erken dgum olucak die korkmaya basladm iyice
YagmurAnnesi znurTuncel Ben 36. Haftamdayim. Henuz bir sanci yasamadim. Yaşiyor ve anlamiyorsam da bilmiyorum tabi. 😮 Carsamba gunu nst ye girecez anlariz artik. Sende bi doktoruna danis canim. Sıkıntı olmaz insallah dikkat et
Havvacerenn znurTuncel aynen bende bugün 34. E girdim belimde sancı var 15 gündür ... bebek de zaten ters dönmüş suyu azalmış çok korkuyorum
FeriDee znurTuncel ayy bnde 35 e girdim sancı nasıl bişey bilmiyorum hiç öyle ağrı sızı olmuyo da bazen karnım sertleşiyo kasılma mi oluyor oda
RabiaGlinarci znurTuncel aynu durumdayız cnm sureklı yatıyorum 34.hagta bennımde ayakta durma sansım yok senın kac hafta kaç kılo bebegın
znurTuncel YagmurAnnesi doktorum çok normal bebek yerleşiyo dedi ama akşam baslyan sancı sabah 8 buçuga kadar devam etti bu ylancı sancımıdr nedr oysa aklımı aldı 😆😢😢
Gizeem YagmurAnnesi aynısı bende var😃 nstye girdim bugün sancım azmış ama hissetmiyorum bende anlamadım
Kubraa64721 Havvacerenn Allah kolaylık versin benzetmek gibi olmasında arkadışımın 34. Haftasnda suyu azalmıştı 35 e girince sezeryanla doğum gerçekleşti ama neyse ki bebişi solunumdan değil kalsiyum eksikliğinden küvezde kaldı 1 hafta kilosuda iyiyse bence korkma kolay doğumun olsun diye dua et ☺️☺️
znurTuncel FeriDee evet sanrm onlarda kasılma ama benm o kasılmalarla çocuk kendini rahme itiyo gibi rahimde acı oluyo
Xrem FeriDee ben geçen gün ebeye sordum bazı sıkıntılar yaşadık bana bebek bütün karnını taş gibi yapar dedi. biyerde toplanıyosa o dayanıyodur sancı tek tarafta olmaz ve bacaklarına vurur ağrısı adet ağrısı gibi ağrı çekersin dedi. Bende toplanmaları sancıyla karıştırmışım hatta burdaki kızlarada sormuştum
melike0710 benimde 33+5 bugün 🙄 heyecan, korku hepsini yaşıyorum. düzensiz kasılma dedikleri oluyo mu anlayamadım valla 🤣 ilk gebeliğim olduğundan çözemedim durumu 🤷🏻♀️ el, ayak, yüz şişmelerim ve hava sıcaklığının dışında sıkıntım yok şimdilik 💛 ayrıca benim kız ters dönmüş bile ayaklarını kaburgama sokuyo 🤣🤣
HicranKzn znurTuncel aynı sorun bende de var bi anda sancı giriyor kasıklarıma nefes aldırmıyor. Gecede bacak kasık kramplarım başladı. Bugün öksürük tuttu be kasığım öyle sıkıştı ki nefes alamadım😔😔 randevumuz taa bayram sonu napıcam bilmiyorum
znurTuncel Kubraa64721 amin inşallah ya kilosu 2250 ydi boyu 53 cm oda gecen hafta şimdi braz dha artmştr ama kimse bişide bulamıyo yrn ntsye gdcem belki grürler sağlıkla kavuşayım bebegme de agrısna razıyım bn
znurTuncel RabiaGlinarci 33 hafta 4 gündeyim doktorunuz nededi peki sze allah yrdmcın olsn yaa ☹️ İnşllh sıkıntısz atltrız bugnleri
Kubraa64721 HicranKzn bacak arası krampları yada acısı gece benimde oluyo tuvalete zaten sık sık gidiyoruz doktora gecen ay gittiğimde sormustum bebek baskı yapıyo demişti
Asiyeece123 Benimde bebegim ters dönmüştü ayaginizi duvara kaldirin karniniza hafifçe zeytin yağı ile masaj yapin bebek duzeliyo o zamn benimki oyle düzeldi