Savciergoc cgdm-trzi canım bana da tam 12+4 de erkek gibi dedi ama bu haftalar da yanılma payı yüksek dedi 16. Hafta da kesin kız dedi kızımızı bekliyoruz 💕sağlıkla gelsin 🙏🏻🌸
cgdm-trzi Gulsen4224 ahahahha galiba öyle olacak canım 😅😍 duruşu kız gibi ama doktorda gösterince kafam karıştı valla benimde 🤔😇
Ozgemhmt https://resmim.net/i/kM8FO Gülşen hanım rica etsem bende bi tahmin alabilir miyim😊 Gulsen4224
Oznur-Mese https://imgyukle.com/i/LQprAh bizde 11+5 olduk doktorumuzun tahmini var sizler nedersiniz kızlar bir bakın bakalım 🥰
Bebegimgeliyo Oznur-Mese ya 11+5 de usg niz çok güzel benim 12+5 cihaz o kadar kötüydü ki mecburiyet den gittiğim hastane de biraz daha bekleyip iyi bir yere gidicem ya
Sermet3553 @Gulsen4224 canım bizede bakarmısın lütfenn 😍 https://imgyukle.com/i/Lrpr1f https://imgyukle.com/i/LrpywG