Serrax Kızlar merhaba,31 haftalığım avent 260 ml biberon aldım. Bunu direkt yenidoğan bebeğe kullanabilir miyim? Kullanan oldu mu acaba? Biberon emziği değiştirmek gerekir mi?
BurcuLice Serrax emzik deliği büyük olabilir bende 2 numara biberon almışım tekrar 0 numara emzik ucu aldım
neslikay Serrax yani bunu yenidoğan için büyük olur 90-120 lik olanlar daha ideal. Onu 6-12 aylıkken sulu şeyleri vermede kullanabilirsin canım
Serrax BurcuLice 1 numara emzik almam lazım o zaman. Biberonun büyüklüğü çok önemli değil ben içircem zaten de yenidoğn emzik almam lazım. İyi ki sordum yoksa direkt verecektim öyle🙈