Foca çok geçmiş olsun, ben 13.hafta ve 16+4 te yoğun adet kanaması gibi kanama yaşadım. İkisinde de yarım saat içinde doktora gittim, bebek iyiydi, progestan iğne yaptırdım, ilacı da günlük 3 e çıkardım. Benim kanamalarımın ikisi de gece başladı, sabah akan kan durmuş peçeteye bulaşır hale gelmişti, 1 gün içinde de pembe ve kahve leke haline döndü. Bu aralarda yine pembe, kahve lekeler geldi. Doktorun bana söylediği tek şey, biz bebeğe bakarız bebek iyi olduktan sonra kanama olup olmaması bizi ilgilendirmez, bebek iyiydi, rahim uzunluğu plesanta vs şükür hepsi iyiydi. Senin kanamanın bi nedeni yok, yapacak bişey de yok ilaç kullan istirahat et dediler.
Şu an 19+1 im, şükür bir sıkıntım yok şimdilik. Tuvalete her gidişimde korkuyorum ister istemez ama stres yapmamak gerekiyormuş. Allah şu mübarek gecede duamızı kabul etsin, korktuğumuzdan esirgesin. İnşallah bu gördüğümüzle kalır da sağ salim kucağımıza alırız.
Bol su içiyorum, bol yatıyorum mümkün oldukça ayağa da kalkmıyorum. İlaçları saatinde almaya dikkat ediyorum. Bu arada alakası var mı bilmiyorum ama ilk kanamam benim de banyo yaptıktan sonra olmuştu, zaten sıcak su önerilmiyormuş, o günden sonra banyo sıklığımı da düşürdüm, suyu da mümkün oldukça ılık yapıyorum.