Dilniy çok geçmiş olsun. Tam 13.haftamda yoğun bir kanama yaşadım, çok korktum. Bebek iyiydi çok şükür. İlk hamileliğim düşük olduğu için hamileliğim in ilk anından itibaren progestan kullandım, tam bırakalım dediğimiz hafta kanama oldu, ilacı 3 e çıkardık. Kanama geçti, lekeler başladı. 1 hafta hiç bişey olmadıysa sonra yine leke geliyordu. Sonra 16+4 te yine ilki kadar yoğun olmasa da adet kanaması gibi yaşadım, 1 ped dolusu diyelim. Gece yine apar topar doktora gittim. Şu an 17+6, lekeler oluyor. Arada rahimde kanama alanı görüyor doktor. Bebek iyi olduğu sürece kanama bizim için önemli değil diyorlar. Tek doktora bağlı kalmadım, içim rahatlasın diye farklı doktoralara da gittim. Hepsi aynı şeyi söyledi, progestan kullan, istirahat et. Ben de evimde ancak yemek yapıyorum bazen onu da yapmıyorum, mecbur sadece yatıyorum bol su içiyorum. İnşallah bu süreçleri de atlatırız. Korkuyla geçiyor ama büyüdükçe de rahatlıyorum Allah sağ salim kucağımıza versin.