Dyg61 Minnakhamis annem yün yastık yorgan yaptırmıştı ama ilk aylar kullanılmıyor zaten yastık bebek kadar olduğu için üstüne koyup emziriyodum 😄
0znur Minnakhamis İlk 1-2 yıl yastığa gerek yok diye duymustum. Ama yeni doğan bebeklerde özellikle normal doğan bebeklerin kafalarında şekil bozukluğu oluyormuş. Bu yüzden bu yastıktan dikmeyi düşündüm. İlk zamanlar düzenlene kadar kullanırım büyük ihtimalle
Haticearen Minnakhamis canım yeni doğan bebek için yastık önerilmiyor 1.5 yaşına kadar ben aldım silikon yastık ama büyüyünce kullanması için
Demir06 Dyg61 yün çok alerjik ben 18 yaşımda burnumdan ameliyat oldum yün yatak malzemeleri yüzünden burnumun içi polip dolmuştu nefes alamaz olmuştum,bünyemde biraz alerjik olunca fazlasıyla etkiledi.Doktorunuza danışın ama yünü hiç tavsiye etmem
Dyg61 Demir06 bilmem bizde yapmadı oğlum iki yaşında ama alerji oluşmadı hiç gerçi yün mü pamuk mu onu da bilmiyorum 😁
Minnakhamis Demir06 evet bu mevzu benimde kafamı karıştırıyor bizimkiler yaptırdı ama ben daha farklı bir yastık düşünüyorum bebeklere özel yastık oluyor böyle pamuklu mu diyorlar öyle bir şey ☺️🌸
nev_hena Yastık kullanımı hiç önerilmiyor yenidoğanda. Kafa düzlüğü yapıyor. Orta kısmı boş olanlar belki ama onda da yan yatırma imkanı olmuyor. Ki en çok önerilen yan yatırmaktır. Ben aylarca yastık kullanmayı düşünmüyorum.
edyr 2 çocuk büyüttüm. 1 yaşına kadar hiç yastık kullanmadım. Bi sağ, bi sol yana yatırdım. İlk zamanlar sırta hafif destek olacak bişey koyuyordum. 1 yaş sonrası da ortopedik bebek yastığı kullandım.