Ben tüp bebek tedavisi ile 25 haftalık hamileyim tüp bebek öncesi 1 aşılama geçmişim var.Aşılamada benim tutmadı ama arkadaşımın tutmuştu ikiz hemde.Rabbim nasip ettiyse aşılama veya tüp bebek tedavisiyle de olur inşallah emeklerinizi boşa çıkarmasın rabbim