Mucizeler2 ben kendim tek yumurta ikiziyim en iyi ben tarif ederim gibime geldi😊 kücük yaşlarda ergenlik bitene kadar kedi köpek gibiydik ikizimle anlaşamazdık ama ayrıda kalamazdık 1 dk yı geçmezdi küslüğümüz sürekli tartısırdık ama her şeyi beraber yapar ben onsuz oda bensiz yapamazdık gece ayrı bazalarda yatırırdı annem bizi sabah aynı bazada bulurdu evlenene kadar tek kişilik bazada beraber uyurduk kavga da etsek tartıssakda bu hiç değişmezdi 😊şimdi evlendik ikizimin 2 aylık bir bebeği var bende 34.haftamdayım eskileri hatırlar güleriz şimdi güzel zamanlardı😊 rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin büyüdüklerinde zaten anlaşıyorlar da inşallah onlar kücükken de anlasırlar 😊