ArasAsya endişe etmenizi gerektiricek bir durum yok ben hep tiroid hastasıydım 6 7 yaşımdan beri endokrine kontrole giderdim hamilelikte de dolayısıyla devam ediyorum ilaç almaya bu vücuda yararlı bişey normal değere getiriyo çünkü. En kısa zamanda dahileyeye giderseniz size uygun tedaviyi söyler 🙂