Azrece123 Kızlar selam takibim devlet hastanesinde yapılıyor esim işten ayrıldı suan sigortasız muayene olmaya devam edebilir miyim boyle bir hak varmıs galiba bilen yardımcı olursa sevinirim
Merinosunannesii Azrece123 doğum için sigortasız nasıl oluyor benim eşimde ayrıldı geçen muayeneye gittiğimizde 50 TL verdik doğum nasıl oluyor
diyhomelif Azrece123 özel hastaneye ya da devlete gidiyorsun vezne de analık hakkımı kullanmak istiyorum diyorsun 🤗 bende ilk zamanlar öyle yaptım sonrasında sadece genel sağlık sigortasını ödedi eşim bende ondan yararlanıyorum şuan
OzgeSahin2 Azrece123 yeşilkart vs yoksa analik hakki devreye giriyor hemen.Hicbiseyinin olmamasi lazim benimde oyle hastanede normalde muayene ucretp 120 lira ben 75 lira verdim analik hakki sayesinde hatta dogumda da faydasi oluyor
Azrece123 Merinosunannesii devlete gıdıyprum ben ama devlette de sigorta yoksa muayene ucretlı cıkıyor normalde ama hamilelerin boyle bir hakkı varmıs diye duydum bende tam bilmiyorum