Seymassrioglu ilk gebeliğimde dediğiniz haftalarda benim de ayak ödemim çok oluyordu. Kilom da azdı, tansiyonum yok tuzlu yemiyordum,suyu abarta abarta içiyordum ama doğuuma kadar devam etti maleseef. İnşallah bu gebeliğimde olmaz ayakkabı terlik mesele haline geliyordu